2018-06-09

Panie i Panowie!

Ach! Co to będzie za Bal! Zarząd wysyła zaproszenia! 

Z najodleglejszych zakątków i Polski i świata na te niezwykłe dni zjeżdżają wszyscy, którzy w swoim sercu mają coś z GDAKKa! Grzyby, Kursanci, Sympatycy, Klubowicze, wraz z całymi rodzinami przybywają w jedno miejsce aby świętować nie byle jakie wydarzenie. Tak wspaniała chwila nie wydarza się co roku! 

W czerwcu 2018 roku świętować będziemy wszyscy wspólnie 50 URODZINY NASZEGO AKADEMICKIEGO KLUBU KADRY GDAKK!

Jest to czas, który spędzimy ze znajomymi, przyjaciółmi, ale przede wszystkim z dawno niewidzianymi druhami! Kiedy to ostatnio mieliście okazję spotkać się wszyscy razem i powspominać studenckie czasy, kiedy to aktywnie brało się udział w życiu klubu?

GDAKKi! Niech sam fakt, że będą to 50 urodziny Klubu będzie najlepszym argumentem, aby zarezerwować sobie ten weekend i spędzić go w wielkiej GDAKKowej Rodzinie. 

Niech to będzie Nasze święto, w trakcie którego będzie można się dzielić wspomnieniami , pamiątkami, wspaniałymi historiami. Niech GDAKKotrunek rozpieszcza nasze podniebienia, atrakcje na urodzinach radują i nas i nasze pociechy ( bo GDAKK to już organizacja wielopokoleniowa), a dawno niewidziani przyjaciele przywrócą nam ducha wspaniałości dawnych lat!

Niech to będzie bal nad bale! Niech GDAKK pokaże światu jak wspaniałym jest klubem i jak wspaniali są jego klubowicze! Przygotujcie najwspanialsze suknie i najlepsze koszule, pakujcie rodziny i do zobaczenia na 50 Urodzinach naszego Klubu! 

-----KIEDY-----
8-10 czerwca
Impreza zaczyna się w piątek po południu i będzie trwała do niedzieli.

-----GDZIE-----
Centrum Wypoczynkowe Wieżyca
http://www.wiezycacw.pl/

Mile widziane są psiaki i inni czworonożni przyjaciele (byle nie krokodyle). 

W ośrodku obowiązuje bezwzględny ZAKAZ jazdy po trawnikach. Samochody zostawiamy na parkingu lub poza ośrodkiem. Nie wszystkie samochody zmieszczą się na parkingu.

W ośrodku nie ma bankomatu. Należy zaopatrzyć się w gotówkę.

W ośrodku obowiązuje również segregacja odpadów. Śmieci dzielimy na: butelki, puszki, resztkowe.

-----HARMONOGRAM ATRAKCJI-----
https://drive.google.com/open?id=1wgXC-53_w9fUHMil0H9Vd_2mIgEZdTAy

-----ZAPISY TRWAJĄ-----
Zapisujemy się poprzez formularz:
https://goo.gl/forms/nyxWEEZAAhpLdGD73

Mapa ośrodka:
https://drive.google.com/open?id=11GoYNjfpW7u5a7jMJX6H7svEvigXr_-e

Lista domków:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GHt6bbqTU8snS2koOw62li8IZBdvSxxvZuh5xORHJ9o/edit?usp=sharing

Z racji, że lista domków nie jest aktualizowana w czasie rzeczywistym, poza preferowanym typem pokoju/domku, warto wpisać w uwagach listę osób, z którymi chcecie zamieszkać.

Niestety nie można zamówić już u nas pamiątkowej koszulki. Zapisy z koszulkami trwały do 13 maja. Zamówiliśmy jednak rezerwowe koszulki, które będzie można odkupić w cenie 30 zł podczas wydarzenia.

W przypadku niezgodności przy zapisach proszę się kontaktować poprzez email akkgdakki@gmail.com lub z Marcin Kubiak.

-----CENY-----
W cenie noclegu zawarto:
- nocleg
- wpisowe
- organizację atrakcji
- organizację ogniska
- toalety toi-toi
Wydarzenie jest obliczone jako non-profit. Klub ani organizatorzy nie zarabiają na wydarzeniu. 50 Urodziny są dla Was!

Ceny mogą ulec obniżeniu, jeśli uda nam się znaleźć sponsorów.

Chciałbyś zapłacić mniej? Pomóż nam przy organizacji! Dostaniesz rabat!

Domek: 50-75zł / (os*doba) zależnie od standardu + 10 zł/os za pościel
Ceny konkretnych domków podane są na liście:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GHt6bbqTU8snS2koOw62li8IZBdvSxxvZuh5xORHJ9o/edit?usp=sharing

Namiot/hamak/gleba: 40zł / (os*doba) max.120 osób.
Bez noclegu: 15zł / za dzień

Dzieci do lat 4 - za darmo.
Dzieci i młodzież do lat 17 - 50% ceny.

Płatności będzie można dokonać przelewem na konto w ciągu 7 dni od zapisu.

W przypadku niezgodności przy płatnościach proszę się kontaktować poprzez email akkgdakki@gmail.com.
Opłaty za wyżywienie składamy w recepcji ośrodka.

-----DOMKI-----
Standard domków jest wysoki. Wszystkie posiadają własną łazienkę oraz zaplecze kuchenne.
http://www.wiezycacw.pl/osrodek/

Uwaga! Miejsca w domkach standardowo nie mają pościeli. Dokupienie pościeli kosztuje dodatkowo 10zł/os.
Można też zabrać swój śpiwór i nie płacić za pościel ;-)

-----POLE NAMIOTOWE-----
Rozkładanie namiotów/hamaków jest dopuszczone TYLKO na polu namiotowym. Pole znajduje się poza ośrodkiem, tuż za płotem.
Na polu znajdują się ubikacje typu toi-toi oraz umywalnia.

Na polu obowiązuje zakaz palenia ognisk.
Bardzo prosimy o ciszę w nocy na polu namiotowym ze względu na bezpośrednie sąsiedztwo domów jednorodzinnych.
W przypadku dzikich pląsów i hałasów może zostać wezwana ochrona.

Limit miejsc na polu namiotowym to 120 osób.

-----WYŻYWIENIE-----
Uczestnicy załatwiają sobie sami wyżywienie, jednak jest możliwość dokupienia śniadań oraz obiadokolacji w ośrodku.

Śniadanie 17zł/os (dzieci do 12 lat 10zł/os)
Obiadokolacja 30zł/os (dzieci do 12 lat 20zł/os)

Zapisy na jedzenie dostępne są w formularzu zapisów na wydarzenie (link powyżej). Wszelkie zmiany/nieprawidłowości proszę zgłaszać do Zygmunt Szefel.
Zapisy na obiady zostały zakończone 22 maja.

-----SEKCJA DZIECIĘCA-----
Wydarzenie jest skierowane także do rodzin z dziećmi. Jak co roku podczas Urodzin Klubu prowadzimy sekcję dziecięcą.
Na bazę dla dzieci przeznaczony jest "Domek Myśliwski", jednak sekcja będzie się przemieszczała po całym ośrodku.

Sekcję dziecięcą poprowadzi Ola Zaniewska mająca doświadczenie w organizacji atrakcji dla najmłodszych.

-----TRANSPORT-----
1km od ośrodka znajduje się stacja PKM Wieżyca.
Rozkład jazdy PKM: http://www.pkm-sa.pl/glowna/rozkladjazdy/

W ośrodku znajduje się mały parking samochodowy. Nie wszystkie auta się zmieszczą. Obowiązuje zakaz jazdy/parkowania na trawnikach.

-----MAPA OKOLICY-----
https://drive.google.com/file/d/1gE-IZXBPks94ng-HQINrx_g501lZMm06/view?usp=sharing

-----ORGANIZATORZY akkgdakki@gmail.com -----
Maciej Piotrowski - Prezes AKK GDAKK, Główny Organizator
Monika Górnowicz - Współorganizator ds. atrakcji
Paweł Dziennik - Skarbnik
Marcin Kubiak - Współorganizator ds. zapisów
Zygmunt Szefel - Współorganizator ds. obiadów
Tomasz Jegliński - Współorganizator ds. koszulek
Maciej Rynkiewicz - Współorganizator ds. Grzybów
Ola Zaniewska - Współorganizator ds. sekcji dziecięcej
Dorota Kuśmierczak - Współorganizator ds. kooperacji
Justyna Kamińska - Współorganizator ds. sponsorów

Organizatorzy nie zapewniają ubezpieczenia. Każdy uczestnik bierze udział w imprezie na własną odpowiedzialność.
Uczestnicy zobowiązani są przestrzegać regulaminu ośrodka.
Uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie przesłanych danych w celach organizacyjnych.
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do skreślenia uczestnika wydarzenia z listy w szczególnych przypadkach.