Autor
Agnieszka Sawicka
Data
2018-01-20

Nieważne czy to lato, czy zima - dla GDAKKów każda pora roku jest doskonała do wędrówki. Dlatego 20 stycznia 2018 roku nasi Klubowicze, Kursanci i Sympatycy (oraz dwa psy!) wzięli udział w trzeciej edycji "GDAKKi na szlaki!".

Tym razem trafiliśmy na ośnieżoną Wyspę Sobieszewską, gdzie przeszliśmy zielony szlak liczący niewiele, bo jedynie 14 kilometrów. Malownicza trasa prowadziła z Górek Wschodnich do Świbna. W trakcie wędrówki przechodziliśmy przez Rezerwat Ptasi Raj. Ze względu na porę roku ptaków nie zobaczyliśmy prawie w ogóle... dlatego też nie mogło zabraknąć innych atrakcji.

Niewątpliwym gwoździem programu było zdobycie najwyższego szczytu Wyspy Sobieszewskiej - Góry Orlej liczącej aż 32 m n.p.m. (!), a także morsowanie czterech GDAKKowych śmiałków, którzy nie zważając na mróz i betonowy, zamarznięty piasek na plaży, odważyli się wskoczyć do morza z okrzykiem zwycięstwa na ustach.

Po tak wielkim wysiłku i niewątpliwie wycieńczającym ataku szczytowym i kąpieli (a dla niektórych również nocy spędzonej w lesie) wróciliśmy do Gdańska, gdzie posililiśmy się tradycyjną, włoską pizzą.

Resztę przedstawiają zdjęcia ☺

Organizator wyprawy: Paweł Maszkowski vel Gordon

Relacja: Agnieszka Sawicka

Zdjęcia: Czarek Marczak i mama Marty :-)