Polecamy:

Komunikat startowy

I Turystyczna Impreza na Orientację "Krokusik"

II etap klasyfikacji Pucharu GDAKKa 2017

12 marca 2017, Gdańsk Kiełpino Górne

KOMUNIKAT STARTOWY

  1. Wstęp
  2. „Krokusik” jest aktualnym tytułem dziennej turystycznej imprezy na orientację, podczas której zadaniem uczestników będzie potwierdzenie w określonym limicie czasu obecności w punktach kontrolnych ustanowionych w pewnych określonych miejscach naszego globu. Zasady współzawodnictwa w imprezie i punktowania dokonań uczestników określa Regulamin imprezy oraz Regulamin Pucharu

  3. Organizator
  4. Stowarzyszenie „Wataha”
    przy współpracy z Akademickim Klubem Kadry GDAKK

  5. Zespół organizacyjny i budowa tras
    • Anna Dettlaff – TZ
    • Sabina Snoch, Mateusz Kruszyński – TU
    • Tomasz Szot – TP
    • Estera Kornacka - sekretariat

  6. Termin i miejsce imprezy
  7. Impreza odbędzie się 12 marca 2017 roku w Kiełpinie Górnym (Gdańsk). Więcej informacji w zakładce dojazd.

  8. Kategorie startowe
  9. Uczestnicy mogą startować na jednej z trzech tras (szacunkowe długości tras podane są w linii prostej pomiędzy punktami):

    Trasa dla początkujących (TP) „No ładne kwiatki!”

    klasyfikacja srebrna

    ~5 km

    160+50 min

    Tomasz Szot

    Trasa, której pokonanie wymagać będzie podstawowych umiejętności nawigacyjnych, skierowana głównie do osób o niewielkim bądź żadnym doświadczeniu w imprezach na orientację. Nie oznacza to bynajmniej, że będzie nudno. Nie będzie! Punkty kontrolne umieszczone w miejscach charakterystycznych, a czasami również łatwo dostępnych. Możliwe punkty stowarzyszone. Mapa niemodyfikowana, czarno-biała 10:000.
    Dopuszczalne zespoły 1-5 osobowe.

    Trasa dla średnio zaawansowanych (TU) „Chodzi lisek koło drogi, nie ma mapy ani kompasu...”

    klasyfikacja srebrna

    ~9 km

    220+70 min

    Sabina Snoch, Mateusz Kruszyński

    Wy jednak powinniście zaopatrzyć się w kompasy - na pewno się przydadzą, bo trasa nie należy do najłatwiejszych (w sam raz dla osób posiadających już pewne doświadczenie). Mapy zapewniamy my, jednak Lisek Chytrusek trochę w nich namieszał! Podążając tropem lisich wędrówek musicie liczyć się z punktami kontrolnymi ukrytymi w trudno dostępnych miejscach, oraz szczwanymi punktami stowarzyszonymi. Nie można wykluczyć też zadań dodatkowych. Mapa kolorowa, częściowo modyfikowana.
    Dopuszczalne zespoły 1-3 osobowe.
    Trasa będzie zaliczana do Młodzieżowego Pucharu Woj. Pomorskiego w klasyfikacji TM i TJ. W tej rywalizacji zespoły mogą być 1-2 osobowe.

    Trasa zaawansowana (TZ) „A ty mnie zerwałeś!”

    klasyfikacja srebrna

    ~5-6 km

    180+60 min, 25 osób

    Anna Dettlaff

    To nie będzie odprężający spacerek po lesie. Wybierając te trasę albo popełnia się gruby błąd, albo jest się doświadczonym zawodnikiem, który doskonale wie, czego po podobnej trasie należy się spodziewać. Należy się nastawić na liczne trudności z dotarciem do punktów kontrolnych, znaczną liczbę punktów stowarzyszonych, zmodyfikowaną i niepełnej treści mapę z pogranicza kartografii i sztuki współczesnej. Mapa powinna umożliwiać powrót na dobrą drogę w przypadku wylecenia z trasy ;)
    Dopuszczalne tylko zespoły 1-2 osobowe.
    Trasa zaliczana do Pucharu Pomorza Gdańskiego

    Uwaga: na trasie mogą się znajdować punkty z innej imprezy – wszelkie inne lampiony (niż nasze klubowe) będą uznawane za punkty mylne; przykładowy lampion będzie wisiał na starcie

  10. Zgłoszenia
  11. Do środy 8 marca chęć uczestnictwa w imprezie będzie można zgłaszać poprzez formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie. Formularz ruszy najpóźniej 21 lutego.

    W dniu imprezy 12 marca, w godzinach otwarcia sekretariatu, również przyjmowane będą zapisy (poza trasą TZ), jednak w takim przypadku nie możemy zagwarantować pełnych świadczeń, dlatego też zachęcamy do korzystania z formularza.

    Minuty startowe zostaną rozlosowane najpóźniej 10 marca.

    UWAGA: nie ma możliwości zapisania się na trasę TZ po 8 marca!

  12. Opłata wpisowa
  13. Wysokość opłaty wpisowej wynosi 15 zł. Opłatę należy wykonać do 8 marca na konto (wpłata do 9 marca musi być zaksięgowana):

    • Stowarzyszenie Wataha
    • adres siedziby: ul. Jara 7, 84-240 Reda
    • 19 2530 0008 2049 1005 2486 0001
    • Tytuł: trasa, nazwisko, imię

    Dla osób zapisujących się w dniu imprezy opłata ulega podwyższeniu do 25 zł (opłaty dokonuje się w sekretariacie).

    Osoby do 18 roku życia – opłata wynosi 10 zł przelewem i 15 zł w dniu imprezy.

    Nie ma możliwości zwrotu wpisowego.

  14. Świadczenia startowe
    • komplet map i materiałów (dla każdego członka drużyny),
    • karta startowa do potwierdzeń obecności na punktach kontrolnych (jedna na zespół),
    • pamiątkowe dyplomy (dla najlepszych),
    • coś słodkiego i herbata/kawa (dostępne na mecie),
    • możliwość potwierdzenie punktów za uczestnictwo w książeczce OInO PTTK (2 pkt.), możliwość zakupienie książeczki OInO.

  15. Obowiązkowe wyposażenie każdego uczestnika
    • kompas,
    • długopis (lub inny przybór do pisania zostawiający trudno ścieralny ślad na papierze),
    • latarka (trasy są dzienne, ale szybko zapada zmrok),
    • element odblaskowy na odzieży lub plecaku,
    • sprawny i naładowany telefon.

  16. Postanowienia końcowe
    • w przypadku naprawdę, ale tak naprawdę złej pogody (np. cyklon) impreza zostanie przełożona na inny termin, o czym poinformujemy najpóźniej dzień przed imprezą; standardowy deszcz i śnieg oczywiście nie wchodzą w rachubę ;)
    • zawodnicy ubezpieczają się we własnym zakresie i startują wyłącznie na własna odpowiedzialność,
    • osoby niepełnoletnie w wieku 14 - 17 lat mogą uczestniczyć w imprezie tylko pod warunkiem okazania przed startem oświadczenia podpisanego przez obojga rodziców bądź opiekunów prawnych,
    • Osoby niepełnoletnie w wieku poniżej 14 lat startują i uczestniczą w Imprezie tylko pod opieką osób pełnoletnich, pod warunkiem okazania przed startem oświadczenia podpisanego przez obojga rodziców bądź opiekunów prawnych oraz przez osobę, która podczas imprezy sprawować będzie opiekę i ponosić odpowiedzialność za niepełnoletniego uczestnika,
    • za szkody wyrządzone przez uczestników zarówno wobec uczestników imprezy, jak i osób trzecich Organizator nie odpowiada,
    • Organizator zastrzega sobie prawo do ostateczna interpretacji regulaminu oraz, w przypadku dużej liczby uczestników, również modyfikacji regulaminu oraz niniejszych postanowień.

All rights reserved dimitriii@o2.pl