Polecamy:

Komunikat startowy

IV turystyczna Impreza na Orientację "Śniegołazik"

V etap klasyfikacji Pucharu GDAKKa 2017

I etap klasyfikacji Pucharu GDAKKa 2018

I etap klasyfikacji PPG

I etap klasyfikacji MPWP

27 stycznia 2018, Górki Zachodnie

KOMUNIKAT STARTOWY

  1. Wstęp
  2. "Śniegołazik" jest aktualnym tytułem dziennej turystycznej Imprezy na Orientację, organizowanej przez Stowarzyszenie Wataha oraz Akademicki Klub Kadry GDAKK, podczas której zadaniem uczestników będzie potwierdzenie w określonym limicie czasu obecności na punktach kontrolnych ustawionych w pewnych określonych miejscach na mapie. Impreza ta jest ostatnią edycją Pucharu GDAKKa 2017 jak i pierwszą edycją Pucharu GDAKKa 2018 - czyli cyklu podobnych imprez, które odbędą się w tym roku i następnych latach.

  3. Organizator
  4. Stowarzyszenie Wataha

    Akademicki Klub Kadry GDAKK

  5. Zespół organizacyjny
    • Dominika Welz – budowniczy trasy TU i TZ
    • o Łukasz Sojka – budowniczy trasy TP
    • Piotr Bładzikowski – budowniczy trasy TU i TZ

  6. Termin
  7. Sobota, 27 stycznia 2018 r.

  8. Miejsce imprezy
  9. Górki Zachodnie.

  10. Harmonogram imprezy
    • 8:30 - otwarcie sekretariatu
    • 8:45 - minuta "0" wszystkich tras
    • 16:00 - zamknięcie mety

  11. Kategorie startowe
  12. Trasa dla początkujących (TP/TD)

    klasyfikacja srebrna

    Łukasz Sojka

    Trasa podstawowa. Dla tych, którzy już wiedzą jak czytać mapę i posługiwać się kompasem, choć jeszcze nie koniecznie mają doświadczenie w Imprezach na Orientację, lub chcą sobie takowe przypomnieć. Mapa pełna, bez modyfikacji. Punkty będą się znajdować w charakterystycznych i niezbyt trudno dostępnych miejscach, ale przy większości z nich pojawią się punkty stowarzyszone mające zmylić uczestników, więc czujność też się przyda! Dopuszczalne zespoły 1-5 osobowe.

    Trasa dla średnio zaawansowanych (TU/TM/TJ)

    klasyfikacja srebrna

    Dominika Welz, Piotr Bładzikowski

    Zanim zapiszesz się na naszą trasę zadaj sobie jedno ważne pytanie: czy chcesz doskonalić swoje umiejętności nawigacyjne? A później zacznij to robić i zapisz się na trasę TU. Trasa ta bowiem nie należy do łatwych, wręcz przeciwnie. Na trasie znajdować się będzie wiele punktów kontrolnych rozstawionych w trudno dostępnych miejscach w towarzystwie chcących zmylić Was punktów stowarzyszonych oraz nieszablonowe zadania specjalne. Mapa może być częściowo modyfikowana. Dopuszczalne zespoły 1-3 osobowe.

    Trasa zaawansowana (TZ)

    klasyfikacja srebrna

    Dominika Welz, Piotr Bładzikowski

    Trasa zaawansowana przeznaczona dla bardziej doświadczonych osób, które już brały udział w podobnych imprezach. Punkty zlokalizowane w miejscach trudno dostępnych z dużą ilością punktów stowarzyszonych. Dobra orientacja w terenie oraz umiejętność chodzenia na azymut to podstawa na trasie. Mapa modyfikowana, niepełna. Dopuszczalne zespoły 1-2 osobowe. Trasa zaliczana do Pucharu Pomorza Gdańskiego.

    Uwaga: na trasie mogą się znajdować punkty z innej imprezy – wszelkie inne lampiony (niż nasze klubowe) będą uznawane za punkty mylne; przykładowy lampion będzie wisiał na starcie

  13. Zgłoszenia
  14. Do czwartku 25 stycznia chęć uczestnictwa w imprezie będzie można zgłaszać poprzez formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie.

    W dniu imprezy 27 stycznia, w godzinach otwarcia sekretariatu, również przyjmowane będą zapisy, jednak w takim przypadku nie możemy zagwarantować pełnych świadczeń, dlatego też zachęcamy do korzystania z formularza.

    Minuty startowe zostaną rozlosowane najpóźniej 26 stycznia.

  15. Opłaty
  16. Wysokość opłaty wpisowej wynosi 15 zł dla osób zapisanych drogą elektroniczną do dnia 25 stycznia. Dla osób zapisujących się w dniu imprezy opłata ulega podwyższeniu o kolejne 5 zł.

    Promocyjne wpisowe 12 zł dla członków klubu AKK GDAKK, osób niepełnoletnich oraz rodzin (dla drugiej i kolejnej osoby z rodziny) zapisanych przez formularz i opłaconych do dnia 26.01.2018 r. (data zaksięgowania wpłaty na koncie).

    Wpłaty przyjmowane będą na konto podane w mailu po rejestracji.

  17. Świadczenia startowe
    • komplet map i materiałów (dla każdego członka drużyny),
    • karta startowa do potwierdzeń obecności na punktach kontrolnych (jedna na zespół),
    • gorąca kawa/herbata na mecie rajdu,
    • słodki poczęstunek na trasę,
    • pamiątkowe naklejki,
    • możliwość potwierdzenie punktów za uczestnictwo w książeczce OInO PTTK (2 pkt.).

  18. Obowiązkowe wyposażenie każdego uczestnika
    • kompas,
    • długopis (lub inny przybór do pisania zostawiający trudno ścieralny ślad na papierze),
    • element odblaskowy na odzieży lub plecaku,
    • sprawny i naładowany telefon.

    Zaleca się posiadanie latarki, w szczególności osobom planującym dopisanie się na listę startową w dniu imprezy (otrzymają oni ostatnie minuty startowe, wyjście na trasę po godzinie 11.00 nie gwarantuje ukończenia jej przed zachodem słońca).

  19. Postanowienia końcowe
    • impreza odbędzie się bez względu na warunki pogodowe,
    • zawodnicy ubezpieczają się we własnym zakresie i startują wyłącznie na własna odpowiedzialność,
    • o Osoby niepełnoletnie muszą też przed startem okazać oświadczenie podpisane przez obojga opiekunów prawnych,
    • za szkody wyrządzone przez uczestników zarówno wobec uczestników imprezy, jak i osób trzecich Organizator nie odpowiada,
    • Organizator zastrzega sobie prawo do ostateczna interpretacji regulaminu oraz (w szczególnych przypadkach) modyfikacji regulaminu oraz niniejszych postanowień.

All rights reserved dimitriii@o2.pl