Polecamy:

Komunikat startowy

III turystyczna impreza na orientację "Śniegołazik"

I etap klasyfikacji Pucharu GDAKKa 2017

21 stycznia 2017, Gdynia Grabówek

KOMUNIKAT STARTOWY

  1. Wstęp
  2. "Śniegołazik" jest aktualnym tytułem dziennej turystycznej imprezy na orientację, organizowanej przez Akademicki Klub Kadry GDAKK, podczas której zadaniem uczestników będzie potwierdzenie w określonym limicie czasu obecności na punktach kontrolnych ustawionych w pewnych określonych miejscach na mapie. Impreza ta jest drugą imprezą Pucharu Gdakka - czyli cyklu podobnych imprez, które odbędą się w tym roku i następnych latach.

  3. Organizator
  4. Akademicki Klub Kadry GDAKK

  5. Zespół organizacyjny
    • Dominika Welz – budowniczy trasy TP i TZ
    • Cezary Marczak – budowniczy trasy TP
    • Tomasz Skrzypiec – budowniczy trasy TU
    • Patryk Pawlikowski – budowniczy trasy TU
    • Piotr Bładzikowski – budowniczy trasy TZ

  6. Termin
  7. Sobota, 21 stycznia 2017 r.

  8. Miejsce imprezy
  9. Gdynia Grabówek.

  10. Program imprezy
    • 8:30 - krótkie szkolenie z zasad InO (dla chętnych)
    • 8:30 - otwarcie sekretariatu
    • 8:45 - rozdanie dyplomów i nagród dla pierwszych 10 miejsc z klasyfikacji rocznej Pucharu GDAKKa 2016
    • 9:00 - minuta "0" wszystkich tras
    • 16:00 - zamknięcie mety

  11. Kategorie startowe
  12. Trasa dla początkujących (TP) „Tropem śnieżnego potworka”

    klasyfikacja srebrna

    5-6 km

    220+60 min

    Dominika Welz, Cezary Marczak

    Trasa podstawowa. Dla tych, którzy już wiedzą jak czytać mapę i posługiwać się kompasem, choć jeszcze nie koniecznie mają doświadczenie w Imprezach na Orientację, lub chcą sobie takowe przypomnieć. Mapa pełna, bez modyfikacji. Punkty będą się znajdować w charakterystycznych i niezbyt trudno dostępnych miejscach, ale przy większości z nich pojawią się punkty stowarzyszone mające zmylić uczestników, więc czujność też się przyda! Dopuszczalne zespoły 1-5 osobowe.

    Trasa dla średnio zaawansowanych (TU) „W lesie nie płaczę!”

    klasyfikacja srebrna

    ~7 km

    240+75 min

    Tomasz Skrzypiec, Patryk Pawlikowski

    Zanim zapiszesz się na naszą trasę zadaj sobie jedno ważne pytanie: czy chcesz doskonalić swoje umiejętności nawigacyjne? A później zacznij to robić i zapisz się na trasę TU. Trasa ta bowiem nie należy do łatwych, wręcz przeciwnie. Na trasie znajdować się będzie wiele punktów kontrolnych rozstawionych w trudno dostępnych miejscach w towarzystwie chcących zmylić Was punktów stowarzyszonych oraz nieszablonowe zadania specjalne. Mapa może być częściowo modyfikowana. Dopuszczalne zespoły 1-3 osobowe.

    Trasa zaawansowana (TZ)

    klasyfikacja srebrna

    ~7 km

    270+70 min

    Piotr Bładzikowski

    Trasa zaawansowana przeznaczona dla bardziej doświadczonych osób, które już brały udział w podobnych imprezach. Punkty zlokalizowane w miejscach trudno dostępnych z dużą ilością punktów stowarzyszonych. Dobra orientacja w terenie oraz umiejętność chodzenia na azymut to podstawa na trasie. Mapa modyfikowana, niepełna. Dopuszczalne zespoły 1-3 osobowe. Trasa zaliczana do Pucharu Pomorza Gdańskiego. Jednak aby zespół był sklasyfikowany w pucharze PPG, nie może liczyć więcej niż 2 osoby.

    Uwaga: na trasie mogą się znajdować punkty z innej imprezy – wszelkie inne lampiony (niż nasze klubowe) będą uznawane za punkty mylne; przykładowy lampion będzie wisiał na starcie

  13. Zgłoszenia
  14. Do środy 18 stycznia chęć uczestnictwa w imprezie będzie można zgłaszać poprzez formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie.

    W dniu imprezy 21 stycznia, w godzinach otwarcia sekretariatu, również przyjmowane będą zapisy, jednak w takim przypadku nie możemy zagwarantować pełnych świadczeń, dlatego też zachęcamy do korzystania z formularza.

    Minuty startowe zostaną rozlosowane najpóźniej 20 stycznia.

  15. Opłaty
  16. Wysokość opłaty wpisowej wynosi 10 zł dla osób zapisanych drogą elektroniczną do dnia 18 stycznia. Dla osób zapisujących się w dniu imprezy opłata ulega podwyższeniu o kolejne 5 zł.

    Wpłaty przyjmowane będą przed startem na miejscu imprezy.

  17. Świadczenia startowe
    • komplet map i materiałów (dla każdego członka drużyny),
    • karta startowa do potwierdzeń obecności na punktach kontrolnych (jedna na zespół),
    • gorąca kawa/herbata na mecie rajdu,
    • słodki poczęstunek na trasę,
    • pamiątkowe naklejki,
    • możliwość potwierdzenie punktów za uczestnictwo w książeczce OInO PTTK (2 pkt.).

  18. Obowiązkowe wyposażenie każdego uczestnika
    • kompas,
    • długopis (lub inny przybór do pisania zostawiający trudno ścieralny ślad na papierze),
    • element odblaskowy na odzieży lub plecaku,
    • sprawny i naładowany telefon.

    Zaleca się posiadanie latarki, w szczególności osobom planującym dopisanie się na listę startową w dniu imprezy (otrzymają oni ostatnie minuty startowe, wyjście na trasę po godzinie 11.00 nie gwarantuje ukończenia jej przed zachodem słońca).

  19. Postanowienia końcowe
    • impreza odbędzie się bez względu na warunki pogodowe,
    • zawodnicy ubezpieczają się we własnym zakresie i startują wyłącznie na własna odpowiedzialność,
    • osoby niepełnoletnie w wieku 15 - 17 lat mogą uczestniczyć w imprezie tylko pod opieką osób pełnoletnich, pod warunkiem okazania przed startem oświadczenia podpisanego przez obojga rodziców bądź opiekunów prawnych oraz przez osobę, która podczas imprezy sprawować będzie opiekę i ponosić odpowiedzialność za niepełnoletniego uczestnika,
    • Osoby niepełnoletnie mające nieukończone 15 lat startują i uczestniczą w Imprezie tylko pod opieką swojego opiekuna prawnego. Muszą też przed startem okazać oświadczenie podpisane przez obojga opiekunów prawnych.
    • za szkody wyrządzone przez uczestników zarówno wobec uczestników imprezy, jak i osób trzecich Organizator nie odpowiada,
    • Organizator zastrzega sobie prawo do ostateczna interpretacji regulaminu oraz (w szczególnych przypadkach) modyfikacji regulaminu oraz niniejszych postanowień.

All rights reserved dimitriii@o2.pl