Polecamy:

Komunikat startowy

III Turystyczna Impreza na Orientację "Sukkubik"

IV etap klasyfikacji Pucharu GDAKKa 2017

25 czerwca 2017, Luzino

KOMUNIKAT STARTOWY

  1. Wstęp
  2. „Sukkubik” jest aktualnym tytułem dziennej turystycznej imprezy na orientację, podczas której zadaniem uczestników będzie potwierdzenie w określonym limicie czasu obecności w punktach kontrolnych ustanowionych w pewnych określonych miejscach naszego globu. Zasady współzawodnictwa w imprezie i punktowania dokonań uczestników określa Regulamin imprezy oraz Regulamin Pucharu

  3. Organizator
  4. Stowarzyszenie „Wataha”
    przy współpracy z Akademickim Klubem Kadry GDAKK

  5. Zespół organizacyjny i budowa tras
    • Karol Wroński – TZ
    • Anna Tomaszek – TP, TF
    • Cezary Marczak – TU

  6. Termin i miejsce imprezy
  7. Impreza odbędzie się 25 czerwca 2017 roku w Luzinie. Więcej informacji w zakładce dojazd.

  8. Kategorie startowe
  9. Uczestnicy mogą startować na jednej z czterech tras (szacunkowe długości tras podane są w linii prostej pomiędzy punktami):

    Trasa dla początkujących (TP) „Nibylandia Original”

    klasyfikacja srebrna

    ~6,5 km

    165+50 min

    Anna Tomaszek

    Trasa, której pokonanie wymagać będzie podstawowych umiejętności nawigacyjnych, skierowana głównie do osób o niewielkim bądź żadnym doświadczeniu w imprezach na orientację. Nie oznacza to bynajmniej, że będzie nudno. Nie będzie! Punkty kontrolne umieszczone w miejscach charakterystycznych, a czasami również łatwo dostępnych. Możliwe punkty stowarzyszone. Mapa niemodyfikowana, kolorowa 1 : 10 000.
    Dopuszczalne zespoły 1-5 osobowe.

    Trasa dla średnio zaawansowanych (TU) „Bangarang”

    klasyfikacja srebrna

    ~8 km

    180+60 min

    Cezary Marczak

    Wy powinniście zaopatrzyć się w kompasy - na pewno się przydadzą, bo trasa nie należy do najłatwiejszych (w sam raz dla osób posiadających już pewne doświadczenie). Musicie liczyć się z punktami kontrolnymi ukrytymi w trudno dostępnych miejscach, oraz szczwanymi punktami stowarzyszonymi. Nie można wykluczyć też zadań dodatkowych. Mapa kolorowa 1 : 12 500, częściowo modyfikowana.
    Dopuszczalne zespoły 1-3 osobowe.

    Trasa zaawansowana (TZ) „Droga przez Skrót”

    klasyfikacja srebrna

    ~9 km

    180+60 min

    Karol Wroński

    Trasa zaawansowana przeznaczona dla osób z większym doświadczeniem w imprezach na orientację. Niepełna mapa wymagająca dopasowywania wycinków, długie azymuty, podstępna rzeźba i duża liczba punktów kontrolnych stanowią o jej najwyższej trudności. Tym razem jednak nie dostaniecie pustej kartki z kilkoma skrawkami treści :) Prawie pełny podstawowy plan mapy i nie za długi dystans ułatwi dotarcie do większości PK ale już samo ich potwierdzenie może być bardzo podstępne. Jeśli więc zastanawiacie się nad pierwszym startem na TZ to może być dobry moment :) Mapa kolorowa 1 : 12 500
    Dopuszczalne tylko zespoły 1-2 osobowe.

    Trasa Familijna (TF) „Niezwykła Przygoda Piotrusia Pana”

    klasyfikacja srebrna

    ~5 km

    150+45 min

    Anna Tomaszek

    Trasa, której pokonanie wymagać będzie podstawowych umiejętności nawigacyjnych, skierowana głównie do rodzin z dziećmi. Punkty kontrolne umieszczone w miejscach charakterystycznych i łatwo dostępnych. Trasa powinna być łatwo przejezdna dla wózków dziecięcych. Możliwe pojedyncze punkty stowarzyszone oraz nietrudne zadania specjalne. Dodatkowe niespodzianki niewykluczone. Mapa kolorowa 1 : 10 000 o kompletnej, niemodyfikowanej treści.
    Dopuszczalne zespoły 1-5 osobowe.

    Uwaga: na trasie mogą znajdować się punkty z innej imprezy – wszelkie inne lampiony (niż nasze klubowe) będą uznawane za punkty mylne; przykładowy lampion będzie wisiał na starcie.

  10. Zgłoszenia
  11. Do czwartku 22 czerwca chęć uczestnictwa w imprezie będzie można zgłaszać poprzez formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie. Formularz ruszy najpóźniej 7 czerwca.

    W dniu imprezy 25 czerwca, w godzinach otwarcia sekretariatu, również przyjmowane będą zapisy, jednak w takim przypadku nie możemy zagwarantować pełnych świadczeń, dlatego też zachęcamy do korzystania z formularza.

    Minuty startowe zostaną rozlosowane najpóźniej 23 czerwca.

  12. Opłata wpisowa
  13. Wysokość opłaty wpisowej wynosi 15 zł od osoby. Opłatę należy wykonać do 22 czerwca na konto (wpłata musi być zaksięgowana do 9:00 23 czerwca):

    • Stowarzyszenie Wataha
    • adres siedziby: ul. Jara 7, 84-240 Reda
    • 19 2530 0008 2049 1005 2486 0001
    • Tytuł: AKK GDAKK, trasa, nazwisko, imię

    Dla osób zapisujących się w dniu imprezy opłata ulega podwyższeniu do 20 zł od osoby (opłaty dokonuje się w sekretariacie).

    Dla osób do 18 roku życia oraz kursantów aktualnej (wiosna 2017) edycji kursu OT opłata wynosi 10 zł od osoby przelewem i 15 zł od osoby w dniu imprezy.

    Nie ma możliwości zwrotu wpisowego.

  14. Świadczenia startowe
    • komplet map i materiałów (dla każdego członka drużyny),
    • karta startowa do potwierdzeń obecności na punktach kontrolnych (jedna na zespół),
    • pamiątkowe dyplomy (dla najlepszych),
    • coś słodkiego i herbata/kawa (dostępne na mecie),
    • możliwość potwierdzenie punktów za uczestnictwo w książeczce OInO PTTK (2 pkt.), możliwość zakupienie książeczki OInO.

  15. Obowiązkowe wyposażenie każdego uczestnika
    • kompas,
    • długopis (lub inny przybór do pisania zostawiający trudno ścieralny ślad na papierze),
    • latarka (trasy są dzienne, ale szybko zapada zmrok),
    • element odblaskowy na odzieży lub plecaku,
    • sprawny i naładowany telefon.

  16. Postanowienia końcowe
    • w przypadku naprawdę, ale tak naprawdę złej pogody (np. cyklon) impreza zostanie przełożona na inny termin, o czym poinformujemy najpóźniej dzień przed imprezą; standardowy deszcz i śnieg oczywiście nie wchodzą w rachubę ;)
    • zawodnicy ubezpieczają się we własnym zakresie i startują wyłącznie na własna odpowiedzialność,
    • osoby niepełnoletnie w wieku 14 - 17 lat mogą uczestniczyć w imprezie tylko pod warunkiem okazania przed startem oświadczenia podpisanego przez obojga rodziców bądź opiekunów prawnych,
    • Osoby niepełnoletnie w wieku poniżej 14 lat startują i uczestniczą w Imprezie tylko pod opieką osób pełnoletnich, pod warunkiem okazania przed startem oświadczenia podpisanego przez obojga rodziców bądź opiekunów prawnych oraz przez osobę, która podczas imprezy sprawować będzie opiekę i ponosić odpowiedzialność za niepełnoletniego uczestnika,
    • za szkody wyrządzone przez uczestników zarówno wobec uczestników imprezy, jak i osób trzecich Organizator nie odpowiada,
    • Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji regulaminu oraz, w przypadku dużej liczby uczestników, również modyfikacji regulaminu oraz niniejszych postanowień.

All rights reserved dimitriii@o2.pl